Leta i den här bloggen

onsdag 25 januari 2012

I. Hate.

Jag hatar att vara förkyld. Det var bara det jag ville säga. Men för att fylla ut detta inlägg lite kan jag ju tillägga att jag nu fått hosta också. Trevligt trevligt. Tur att jag är ledig i alla fall så jag slipper förlora massa pengar på att vara sjuk.

Hoppas att jag är frisk till imorn bara. Eller i alla fall till helgen. Har massa roligt inplanerat, först middag på Briggen med massa roligt folk på fredagkvällen sen hade jag och älsklingen tänkt åka upp till Linköping och shoppa lite på lördagen. Är i stoooort behov av lite shopping känner jag.

Men men, inget är ju roligt när man inte mår bra så vi får se hur det blir med allt. Är inte sugen på att bara vara hemma den här helgen. Ibland är det skönt och ibland inte. Den här helgen är det inte det. Behöver komma bort och se lite annat och skämma bort mig själv lite.

Inga kommentarer: