Leta i den här bloggen

måndag 9 januari 2012

Kvällen

Kom hem från jobbet för någon timma sen och vet ni hur skönt det var att komma hem till en lägenhet som var ren, fräsch och luktade supergott? Skönaste känslan på länge. Jag ska införa en städdag varje vecka där jag tar tag i städningen på allvar, har ju inte så stort hem så det går ju rätt fort att gå över hela lägenheten lite lätt.

Nu har jag precis ätit min favoriträtt för tillfället, Fetaostgratinerade rödbetor med honung och ruccola. Sjukt gott. Ska tvätta av mig sminket och gå och lägga mig snart. Tänkte kolla på "Brudens Bäste Man" som går på 3:an tills jag somnar. Imorn är det jobb 7.50-18.30. Lång dag men det ska nog gå bra. Tråkigt att sova själv bara, vill ha en viss liten man här. Saknar honom så himla mycket i veckorna. Men men, bara några dagar kvar tills vi ses nu.

Godnatt på er!

Inga kommentarer: