Leta i den här bloggen

söndag 8 januari 2012

Sunday

Söndag idag. Någon som har bakisångest? Inte jag i alla fall. Fördelen med att gå och lägga sig hyfsat tidigt och bara dricka två glas vin är att man faktiskt får en hel dag till på veckan. Who knew?

Började min dag med att bli väckt av världens finaste man som hade lagat brunch. Så mysigt att sitta och äta och prata så länge man vill utan att stressa iväg till jobbet. Sen åkte vi ut till huset han har hyrt och jobbade lite. Daniel tapetserade hallen och jag skalade bort färg från kablar som ska målas. Inte det roligaste kanske men men, vi fick ju umgås i alla fall. Efter några timmar fick vi nog och åkte hem till Johan och maria som bjöd på mat och vin. Helt underbart med mat!

Nu har jag tagit mig hem till mig och duschat av mig alla 500 000 färgflagor som jag hade över hela mig. Kollar på Bridget Jones och äter upp det sista av mitt godis. Imorn börjar jag med min lchf-vecka och ska försöka undvika godis, kakor etc. Vi får se hur det går haha.

Inga kommentarer: