Leta i den här bloggen

tisdag 31 januari 2012

New in

Yes! Idag fick jag mina efterlängtade paket från Tikei och  Style by Tyra. Beställde en ny foundation och primer från Tikei och jag gillar dem verkligen. Om ni letar efter bra och billigt mineralsmink så kika in på deras hemsida. Finns 10000 färger på foundationen så det finns verkligen nåt för alla. Sen att man kan beställa testers för bara 10:- är ett stort plus. Fick även två gratisprover med min beställning, kul att testa sånt som jag kanske inte hade beställt annars.

Från SbT fick jag hem min bikini. Det blev den vita och jag är supernöjd. Överdelen satt helt perfekt och tyget är fodrat så det är ingen risk att den blir genomskinlig. Trosorna är kanske lite väl låga men annars satt de bra. Kanske införskaffar ett par andra om det känns obekvämt bland folk. Hur som helst är den jättesnygg och snabbt gick det att få hem den.


2 kommentarer:

Kristoffer sa...

Uppladdat inför sommaren då! Prima val, måste jag säga. Mycket snyggare än den svarta! =)

Kaos-Lina sa...

Ja precis! Jag gillade också den vita bättre, känns somrigare :)