Leta i den här bloggen

fredag 6 januari 2012

Lite skillnad?

Juni 2008



November 2008


December 2011


Jo men lite skillnad är det allt. Från 53 kg till 62-65 nånstans och tillbaka till 55. Har ingen helkroppsbild på mig själv i dagsläget men man ser ju faktiskt skillnad i ansiktet. Och om inte annat så känner jag mig annorlunda. Nu ska 2012 bli I-form-året. Vill aldrig mer se ut som på mittenbilden igen.

Anledningen till att jag lägger upp dessa bilder är att jag fick kommentaren "Men du har ju alltid varit såhär smal" häromdagen och nu var jag tvungen att visa er att, Nej, det har jag faktiskt inte. Men jag har faktiskt varit lite duktig som vände den uppåtgående trenden innan det gick för långt. Sen att det har tagit 3 år är ju en annan sak...

Men då ska vi tillägga att jag har stått still i låååånga perioder och emellanåt gått upp ett par kilo också och det är först detta år som jag tagit tag i träningen på allvar. Är väldigt peppad på att fortsätta nu :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Vad duktig du är.

Jag lånar gärna Twilight-böckerna sen, jag måste ju få hela historien :)

Kaos-Lina sa...

Tack :) Ja du kommer inte att ångra dig, de är sååå bra!