Leta i den här bloggen

fredag 13 januari 2012

Fredagsmys?

Inte i det här hushållet inte. Jag slår nog ett tråkighetsrekord ikväll, skäms lite över att berätta för er. Jag städar nämligen. På en fredagkväll. Party-Lina fick ge vika för Pensionärs-Lina ikväll eftersom jag ska upp hyfsat tidigt imorn. Och ingen har man att mysa med ikväll heller så jag ägnar mig åt att få det lite fint här hemma.

Har tagit tag i min garderob/walk in closet för 10000 e gången. Den ser förjävlig ut för det är så mycket annat än kläder där inne nu. Ska röja ur all skit och sen har jag bokat en helt underbar tvättstuga till nästa helg (två tvättmaskiner, tumlare och torkskåp = lyx) så sen ska det bli ordning på kläderna.

Alltså, blev det här precis klassat som världens tråkigaste fredagsinlägg? Tror fan det. Men men, jag lovar att ta igen det när lönen kommer. Då jävlar! Haha.

Inga kommentarer: