Leta i den här bloggen

fredag 9 december 2011

Tröööööött!

Yo! Nu är jag hemma från 11 timmar på jobbet. Stannade kvar en extra halvtimme eftersom det var så mycket folk. Men det gör ju faktsikt ingen större skillnad i trötthet, bara i plånboken vilket är bra :). Det gick bra idag, kändes lite som en perfekt jobbdag (bortsett från vissa störande moment) med toppenkollegor och för det mesta trevliga kunder.

Nu är jag hemma som sagt och har tryckt i mig en portion köttbullar med grönsaker och sås. Gjorde egna köttbullar igår. Sååå himla gott! Älskar hemgjorda köttbullar. Ska fortsätta kvällen med att plocka undan lite här hemma och sen blir det idolfinal och godis. Skönt med en lugn kväll efter den här dagen. Kanske till och med unnar mig lite glögg ;)

Imorn ska jag som sagt befinna mig på jobbet mellan 10.30 och 14.30. Efter det ska jag och mina syskon hem till pappa och äta. Resten av helgen är oplanerad. Jag tänkte försöka få in ett träningspass eftersom det bara blivit ett denna vecka och jag har ätit så mycket onyttigt.

Nej nu ska jag ägna min uppmärksamhet åt min lilla katt som är så glad över att matte är hemma igen. Ha en bra fredagkväll!

Inga kommentarer: