Leta i den här bloggen

söndag 11 december 2011

Söndag

Känner att mina rubriker är så himla kreativa just nu hahaha. Men det är fan svårt att komma på rubriker varje dag.

Idag har jag tagit en sjukt lång sovmorgon. Tror nästan att jag sov 11 timmar eller nåt sånt. Men det behövdes för igår kände jag mig så himla trött och sliten. Åt middag med mamma och kent på kvällen och höll på att somna i soffan redan vid 22. Men trevligt var det.

Började min morgon med att upptäcka att det inte fanns nåt bregott kvar och tänkte att det går ju faktiskt att ta Smör istället. Alltså riktigt smör som man bakar och steker i. Som säkert alla vet är smör stenhårt när det är kallt och eftersom jag inte kan vänta på saker som normala människor stoppade jag in det i micron några sekunder. Det jag inte hade tänkt på är att pappret runt smöret har ett metalllager utanpå sig, så vad händer? Jo, det börjar spraka om micron och när jag öppnar den ser jag att pappret har BÖRJAT BRINNA! Lyckades blåsa ut elden som tur var och hädanefter kommer inget av metall nära min micro. Skapligt läskig start på dagen.

Tänkte att jag ska gå och simma/träna om en liten stund, bäst att fortsätta nu när jag kommit på att jag gillar det igen. Tänkte köra lite crosstrainer och styrka först och avsluta med simmning, bastu och lite pyssel med mig själv. Hoppas att det inte är massa folk där idag bara, hatar att trängas på gymmet och framförallt i bassängen.

Inga kommentarer: