Leta i den här bloggen

måndag 19 december 2011

At home

Är hemma efter en kväll på jobbet. Tyckte att det gick rätt fort men nu är jag trött som en liten gris. Ska äta lite youghurt och sen blir det sängen för mig. Imorgon är jag ledig och då ska dagen ägnas åt julklappsundanläggning. Har ju inte råd att köpa nåt nu och på fredag jobbar jag ju till 18.30 så då hinner jag inte gå i affärer. Så jag lägger undan nu och hämtar på lunchen på fredag.

Sen ska jag göra nåt spännande imorgon också, jag ska testa Easyline på Tjust Rehab med en kollega. Det ska bli jättespännande eftersom jag aldrig tränat där innan och det var så länge sen jag gick på ett pass. Är lite nervös men det ska nog gå bra.

Denna veckas utmaning blir att hinna träna 2 timmar trots att jag jobbar så mycket som jag gör. Klarar jag det kan jag unna mig en lugn julhelg utan träningsmåsten.

Godnatt på er!

Inga kommentarer: