Leta i den här bloggen

onsdag 21 december 2011

Jo men vi döper om bloggen till bitterfittan.se

Lika bra för just nu är jag så sur som en människa kan bli. Trött är jag också så jag ska gå och lägga mig nu. Fattar inte varför vissa dagar är fördömda. Inget blir bra. Dessutom har jag lyckats slå upp en vagn på jobbet rakt på näsan. Tänk er när man trampar på en kratta och får den i ansiktet fast nu var det en vagn istället. Så nu har jag en röd och svullen näsa. Assnyggt, verkligen. Hoppas det försvinner tills imorn annars tror väl folk att jag fått stryk.

När vi ändå är inne på ämnet stryk. Det finns en del som borde ha lite stryk tycker jag. Men tänker inte gå in på det här för det blir bara missförstånd.

Orkar inte anstränga mig alls längre. Får ju uppenbarligen inget för det ändå.

Godnatt!

Inga kommentarer: