Leta i den här bloggen

fredag 30 december 2011

2011 - året som gått.

Blev hemma idag också. Jävla huvud som aldrig slutar göra ont. Har belönats med hosta också, tack för det.

Tänkte sammanfatta året som gått med en liten lista. Helt otroligt att 2011 nästan är slut.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?- Fick ett vikariat så jag har jobbat längre än ett par månader på samma ställe.

Höll du några av dina nyårslöften?- Kommer inte ihåg om jag ens hade några.

Vilka länder besökte du? - Spanien ännu en gång.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? - Mer umgänge med mina vänner och fler små-resor inom Sverige. Mer pengar of course.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - 1 Juni, började på Systembolaget.

Vad är det bästa som hänt dig år 2011? - Jobbet, garanterat.

Största misstaget? - Flytten. Det som skulle bli så bra blev ganska dåligt men jag hoppas att det ordnar upp sig under våren.

Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja några små förkylningar och lite annat. Inget allvarligt som tur är.

Bästa köpet? - Min lilla Lily.

Vad spenderade du mest pengar på?- Resan till Spanien

Vilken var din favorittrend? - Hmm, lackleggingsen fick hänga med och trenden med superhöga skor gillade jag.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? - Kommer inte på någon just nu. Får återkomma.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ungefär samma tror jag. Var väldigt ledsen i början på året och väldigt glad i mitten.

Har du förändrats mycket? - Ja det tror jag. Har tagit mer ansvar och lärt mig massor både på nya jobbet och om mig själv. Har tagit bättre hand om mig själv.

Blivit äldre? - Haha, ja svårt att komma undan.

Vilket plagg använde du mest? - Arbetskläderna haha.

Favoritprogram på tv? - Greys Anatomy, Hem till gården och True Blood.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?- Nej, inte som jag kan komma på. Men det finns folk jag tyckte bättre om innan detta år om  man säger så.

Bästa boken du läste i år? - Läste om Harry Potter böckerna. Oslagbara.

Något du önskade dig och fick? - Sommarjobb, jobb över hösten, en mer välränad kropp, en resa och ett husdjur. Ganska mycket :)

Något du önskade dig men inte fick? - Bättre ekonomi

Årets bästa film? - Harry Potter och Breaking Dawn del 1.

Ett uttryck du missbrukat 2008: - Precis. Säger det hela tiden.

Något som du irriterat dig på under året?- Ja det är det väl alltid.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?- Jag jobbade och på kvällen firade jag med fika med min familj.

De bästa nya människorna du träffade under 2011? - Mina kollegor :)

Favoritmånad? - September

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Flytten och allt runt omkring kunde gått smidigare. Mer pengar hade varit trevligt. Men på det hela taget var det ett bra år :)

Inga kommentarer: