Leta i den här bloggen

söndag 4 december 2011

Myshelg!

Har haft en mysig och lugn helg med lite jobb, lite glögg, lite adventsfika och mycket mys med min älskling. Har haft allvarliga dataproblem så det har inte kunnat bli så mycket bloggning tyvärr. Men jag gissar på att ni klarar er.

Har väl inte så mycket att dela med mig av just nu. Har precis kommit hem från mamma där vi åt massa god saffranspannkaka, spelade Yatzy och kollade på tapeter. Ska ju fixa lite i hallen och nu tror jag att jag har hittat de perfekta tapeterna. Men vi får se vad hyresvärden säger.

Har ju bestämt mig för att börja tycka om min lägenhet nu. Inte för att jag direkt ogillar den, själva lägenheten är ju jättefin. Men det känns som att det har varit så mycket krångel hittills som har förstört. Men nu verkar en del ordna upp sig :). Bara jag får ordning i hallen och får till de små detaljerna så blir det nog fint. Sen ska jag ju inte bo här i all evighet heller så det är ju inte hela världen.

Imorn blir det jobb 7.50 - 14.15. Jobbigt att gå upp tidigt (jag är bortskämd, jag vet) men skönt att sluta tidigt också.

Inga kommentarer: