Leta i den här bloggen

tisdag 20 december 2011

What up!


Ser ni det ansträngad leendet haha. Är såå trött! Det blev jobb idag också, 12 - 19.15 så jag fick ställa in träningen. Tråkigt men det blir fler tillfällen :). Fick för mig att testa en ny sminkning ikväll. Jag tycker alltid att andra är så snygga i riktigt sotiga ögon så jag öste på med svart ögonskugga och kajal och det blev ganska bra. Kan tyvärr inte ge er en bättre bild eftersom jag fortfarande inte har en kamerasladd och minneskortet passar inte i datorn.

Men nu vet jag i alla fall hur jag ska göra. Kanske vågar ha en riktigt dramatisk ögon make på nyår när det liksom är lite mer "ok" att ha mycket smink. Är jag riktigt modig kanske det får bli lösögonfransar också haha.

Förövrigt har jag inget att ha på mig på nyår eller juldagen så jag får gå naken. Kul. Eller så kör jag på toga. Smidigt, bara att vira in sig i ett lakan så är man klar. Näe, nu börjar det spåra ur här känner jag. Ska gå och tvätta bort sminket, ropa in katten och fixa mina stackars naglar. Sen är det sängen som gäller för imorn jobbar jag 7-14.15.

Byyyeee!

Inga kommentarer: