Leta i den här bloggen

tisdag 6 december 2011

Just keep swimming, just keep swimming.

Japp, jag vågade mig iväg till simhallen och avklarade 50 längder på 45 minuter. Är faktiskt stolt över mig själv. Det var inte så farligt som jag trodde, det var ju typ bara jag, några barn, några tanter och ett par som simmade så det var inte alls trångt (något som jag hatar). Överlevde till och med duschen som jag tycker är det värsta, det känns som att alla smygkollar där. Men nu hade de ju gjort extra väggar runt en dusch så man kunde gå in och stänga om sig. Kändes bra med liiite privatliv i alla fall. Satt ett bra tag i bastun också och lade ansiktsmask och hårinpackning. 20 min solarie på det och jag var som en ny människa. Sååå skönt.

Detta ska definitivt bli oftare. Ska försöka få in åtminstonde ett sim-pass i veckan på de dagar när jag har lite mer tid över. Det tror jag blir bra. Någon som är sugen på att följa med? Det är ju faktiskt roligare att träna ihop med någon. Bara slå en signal så styr vi upp nåt!

Inga kommentarer: