Leta i den här bloggen

torsdag 1 december 2011

Kanske skulle döpa om bloggen?

Till Linas Gnällblogg. Jag är ju Sveriges gnälligaste person för det mesta men just nu är jag extrem. Jag har inte gjort annat än klagat idag, stackars mamma. Men jag tycker faktiskt att det är befogat. Hur många jävla gånger kan man bli förkyld på en månad? Det känns som att jag vaknar och mår dåligt varannan dag nu för tiden och det suger så jävla mycket.

Jag har inget emot att vara förkyld ett par gånger om året, det skulle vara helt ok, men detta är inte kul. Jag hatar att gå runt och känna mig luddig i huvudet, ha halsont och vara allmänt seg. Sen gör det ju inte saken bättre att vintern drar ner mitt humör till botten av Atlanten heller. Det och en massa annan skit som jag inte vill ha med att göra.

Uuuuuuussssccchhhh!

Vill bara lägga mig under en filt och sova till Juni. Är så trött på allt.

Inga kommentarer: