Leta i den här bloggen

onsdag 14 december 2011

God morgon!

Sitter och försöker äta frukost med en katt som vägrar ligga någon annanstans än i mitt knä. Men det går om man anstränger sig lite :)

Vaknade av mig själv kl 8, det händer inte ofta men skönt att gå upp tidigt och vara pigg för en gångs skull. Denna dag bjuder på ledighet ytterligare en dag, så jag ska ägna den åt att dammsuga (bakade istället igår), städa lite i badrummet och träning. Om solen håller sig kvar tänkte jag ta en långpromenad annars får det bli gymmet. Men jag gillar ju att variera mig så jag hoppas att vädret håller i sig. Hittills ser träningen ut såhär:

Måndag: 1,5 timmar
Tisdag: 1,5 timmar

Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:
Totalt:

Känner mig faktiskt riktigt stolt över att jag fått ihop 3 timmar på två dagar. Tyckte att det var bäst att passa på när jag var ledig och nu har jag inte lika stor press på mig övriga dagar. Är ju ledig på torsdag också och jobbar kort dag på fredag (lyxvecka i know) så jag tror nog att jag ska få till lite motion de dagarna också.

Ha en bra onsdag allihop!

Inga kommentarer: