Leta i den här bloggen

måndag 12 december 2011

Duktig!

Jo men idag tycker jag faktiskt att jag varit lite duktig. Tränade 45 min på gymmet (crosstrainer, cykel och mage) och simmade 45 min efteråt. Så himla skönt!

Tänkte att jag skulle ge mig själv en liten utmaning den här veckan. Blev så inspirerad av en kollegas blogg men känner att jag inte kommer att kunna hålla en utmaning som är så lång som hela december. Särskilt inte med jul och allt. Så jag tänkte ge mig själv små utmaningar på en vecka i taget i december och sedan blir det en längre Januariutmaning.

Så! Denna vecka går utmaningen ut på att få ihop 7 timmar motion. Det kan vara allt ifrån promenaderna till jobbet till pass på gymmet. Allt räknas. Så jag redovisar för er varje dag och i slutet av veckan får vi se om jag lyckats. Då får jag ge mig själv en belöning. Har inte kommit på vad än men det gör jag nog snart :)

Hittills ser det ut såhär:

Måndag: 1,5 timmar
Tisdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Fyller på här varje dag sen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Lina, det där klarar du!
Jag har fått gästbiljetter till TR. Vill du hänga med och träna nån gång? Tyvärr får man inte ge dem till någon som varit där förut och bara en per person, men om du inte varit där så får du gärna en biljett.

Kaos-Lina sa...

Det vore jättekul! Har aldrig varit där innan men tänkt att jag skulle testat nåt pass hos dem någon gång. Så jag följer gärna med :)

Anonym sa...

Vad roligt! Kolla schemat så kan du välja nåt pass som verkar kul. Jag går oftast på samma, men testar gärna nåt annat också.