Leta i den här bloggen

torsdag 27 januari 2011

Torsdag!

Idag har jag inte fått mycket vettigt gjort. Gick upp vid 10, åt frukost, läste lite bloggar, kollade mailen, duschade, fixade smink och hår, väntade på mamma, klädde på mig, åt lunch med mamma på tant grön (supergod köttfärssoppa), gick på stan, kollade på skor, provade en kofta, mötte upp Danne och John, sålde ett bord till John, följde med när de åt, åkte runt och hämtade två paket, pussade lite på min man och nu är jag hemma.

Jag har som sagt inte gjort nåt vettigt idag men det har varit en väldigt rolig dag, skönt att kunna ta lite ledigt mitt i veckan. Fördelar man har som student :)

Nu ska jag se ett avsnitt av Big Bang Theory (Älskar Sheldon) och sen ska jag skriva klart min redovisning av "språket i en vetenskaplig uppsats", ungefär lika spännande som det låter.

//Lina

1 kommentar:

Matilda sa...

Älskade Sheldon! Helt underbar människa. Vad fin din blogg blivit förresten. Ses snart. Då ska det partajas! Och naturligtvis hitta mig en man.