Leta i den här bloggen

söndag 23 januari 2011

Hello you!

Har fått virus på min datorjävel så därför har det varit lite dåligt på bloggfronten. Men nu har jag lånat Mamis dator så nu kör vi igen.

Igårkväll åt vi middag med mamma och Kent, mycket trevligt och gott. Det bjöds på fläskfile och potatisgratäng, Nom nom nom.

Vi hängde kvar ett tag och drack kaffedrinkar, vin och såg på P3 Guldgalan. Efter det tänkte vi gå hem men kl 11.30 kom vi på att vi ville gå ut så det blev spontanutgång med ett par av Dannes kompisar. Så jävla trevlig kväll! Har verkligen inget att klaga på, Palladium visade sig från sin bästa sida. Det blev aldeles lagom med drinkar och så ett par fisherman på det ;). Har nog aldrig dansat så mycket på en kväll tror jag, mina fötter är mos idag men det var det värt.

Nu ska jag och älsklingen dricka kaffe :)

Puss på er!

//Lina

Inga kommentarer: