Leta i den här bloggen

onsdag 19 januari 2011

Säljes!




Jag beställde hem denna foundation för ett tag sen och tyvärr blev det fel färg för mig. Tänkte lägga upp den på Tradera men först provar jag här och ser om någon är intresserad.

Det är alltså en Matte Foundation från Make up store. Den passar framförallt en lite fetare hy eftersom den är helt oljefri. Den täcker jättebra utan att kännas kakig och är lätt att jobba med. Färgen heter Vanilla och är den näst ljusaste.

Jag har bara provat den 1 gång och min syster 1 gång så den är så gott som ny.

Nypriset var 245 och jag vill ha 150 :- eller högstbjudande. Skickar den självklart om du bor lång ifrån. Då delar vi på frakten.

Någon som är intresserad?

//Lina

3 kommentarer:

Lina sa...

hej lina!! jaaaag vill ha!! precis min färg!! jag använder precis den för tillfället och har snart slut på min så hade ändå tänkt köpa en ny snart--var den ingen bra på dej??kram

Lina sa...

hej lina!! jaaaag vill ha!! precis min färg!! jag använder precis den för tillfället och har snart slut på min så hade ändå tänkt köpa en ny snart--var den ingen bra på dej??kram

Kaos-Lina sa...

Va bra, då är den din! Den blev lite för mörk för mig annars tyckte jag att den var superbra :) Får skaffa en i en ljusare nyans nu när man är så vinterblek :P