Leta i den här bloggen

tisdag 11 januari 2011

Thank you very much!

Tack för den överväldigande responsen på den nya designen! Hehe, nej då jag är inte bitter, är man inte proffsbloggare får man finna sig i inga eller väldigt få kommentarer. That's life.

Idag ska jag fan storstäda här hemma. Är klar med terminens plugg och nu är jag ledig till måndag. Skönt! Älsklingen har precis åkt till jobbet, han ska jobba tillfälligt på en skola tills snön smälter bort och han kan gå tillbaka till sitt ordinarie jobb. Tydligen skulle han vikariera för en franskalärare bland annat, kan bil spännande :P.

Ikväll blir det kanske äntligen lite träning för min del. Ska se om ryggen och nacken klarar av lite klättring. Det vore så himla skönt att komma igång nu eftersom jag har satt upp lite mål till mig själv men det är svårt att göra något när minsta rörelse åt fel håll gör ont.

Längtar tills det blir lite varmare så att jag kan börja rida igen!

//Lina

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag försökte kommentera igår men den där Jävla bajs rutan med bilden man ska skriva av funkade ju inte:P

Men jag skrev iaf att den var skiiit snygg!! =)så roligt med lite förnyelse!

Kaos-Lina sa...

Haha, näe den är hopplös, ibland ser man inget där och då är det ju inte så lätt.

Tack så mycket, är som sagt inte helt nöjd än men omväxling förnöjer ju :)