Leta i den här bloggen

måndag 10 januari 2011

Måndag!



Vad händer här en helt vanlig måndag då? Inte särskilt mycket, Daniel är ledig idag så jag har lite sällskap bortsätt från katten. Jag håller på att göra mig iordning (eller, jag ska göra det när darling blir klar i badrummet) och sen ska jag och Daniel gå hela tre meter till grannhuset, the one and only Arbetsförmedlingen. Danne skulle lämna några papper och jag hänger på och söker sommarjobb, det skadar ju inte att vara inskriven om nåt spännande dyker upp som man inte tänkt på att söka.

Sen blir det plugg för min del, har höstterminens sista inlämning imorn, så skönt.

På fredag drar min sista termin igång, både ångestladdat och spännande.

//Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad ska du läsa? :-)

Kaos-Lina sa...

Jag ska läsa min sista termin på informatörsprogrammet i Växjö, har ju tagit en termin på distans nu och kommer att pendla lite nu i vår :)