Leta i den här bloggen

måndag 24 januari 2011

The Pretty Reckless

Jag brukar alltid säga att jag inte är en musikmänniska och på många sätt är jag inte det heller. Jag kan i stort sätt inget om musik, är inte musikalisk, kan inte sjunga om så mitt liv hängde på det. Men ändå kan jag säga att jag älskar musik. I nästan alla former. Har ingen specifik smak och kan lyssna på allt från Britney till Beatles, all musik har sin tid och plats känner jag. När jag pluggar blir det Winnerbäck och på dansgolvet vill jag ha Swedish House Mafia (vilket jag sa till Dj:n på Palladium ca 1 miljon gånger i lördags). Så även om jag inte är en musikmänniska som kan spela något eller vet allt om Jim Morrison så finns det nåt som gör att jag fastnar för vissa låtar, tror det är låtar som framkallar nån slags känsla, då är det bra enligt mig. Så från en ovetande till er, mina nya favoriter: The pretty Reckless!!








//Lina

Inga kommentarer: