Leta i den här bloggen

måndag 24 januari 2011

Krångel

Alltså ibland hatar jag verkligen allt som är tekniskt. Och jag tror faktiskt att det är ömsesidigt eftersom tekniska saker självdör i min närhet. Är det inte datorn så är det mobilen som är fuckad.

Anyhooooow, idag har jag pluggat som en liten iller och producerat en mycket fin diskussion angående en artikel om Idrott och hälsa och vad hälsa egentligen innebär. Väldigt intressant tycker jag som är väldigt intresserad av just hälsa.

Tycker att människors syn på hälsa är väldigt intressant. En del tycker att man är hälsosam bara man inte har några sjukdomar, en del kopplar ihop hälsa med mat och motion och vissa är mer intresserade av psykisk hälsa. Det finns ju så många olika sätt att se på saken, vilket är spännande.

Daniel har varit här idag eftersom han var ledig, så mysigt att ha någon mer som är hemma på dagarna. Men nu skulle han jobba tis, ons, fre så då blir det lite mer "som vanligt". Idag har han faktiskt städat både i köket och sovrummet gullig som han är :)

Mamma kom hit och åt lunch med oss, det blev tonfisksallad med ägg och keso. Så sjukt gott. Jag ska gå tillbaka till att äta nyttigare mat nu, bara för att jag inte tränar behöver jag ju inte slappa ihop totalt. Så nu blir det mindre socker och mindre färdigmat ett bra tag framöver. Vill vara i toppform i Juni senast hehe.

Mycket blandat inlägg ser jag nu men det är väl ungefär det som rör sig i huvudet idag så ni får överleva :P

Nu ska jag ta ett bad och läsa "En annan del av Bromma".

//Lina

Inga kommentarer: