Leta i den här bloggen

onsdag 26 januari 2011

Planering!

Godmorgon alla fina! Eller, morgon är det kanske inte kl 11? Kände mig inte helt hundra när jag vaknade i morse. Frös och hade ont i huvudet, så jag låg kvar och snoozade i en evighet, sen läste jag ut "I en annan del av Bromma". Nu har jag masat mig upp, ätit frukost och fixat lite i köket.

Håller på att planera kommande veckor men det går sådär, det är ju så svårt när man inte vet hur en del saker ser ut. Men det får gå :)

Ska gå och hämta ett paket sen som förhoppningsvis är boken som vi ska ha läst till fredag.

Är så sugen på att börja träna också, hoppas att csn sätter in mina pengar snart så att man kan komma igång. Beach 2011 kommer snabbare än man tror haha. Får väl börja min kamp mot blekheten snart också, mitt värsta komplex.

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv.

//Lina

Inga kommentarer: