Leta i den här bloggen

måndag 17 januari 2011

Motivation!

Petra Tungården är en av mina favoritbloggare och för ett tag sen la hon ut en motivationsbild som visade hur hon ville se ut till sommaren. "Smart Idé" tänkte jag så nu gör jag samma sak. Tycker att Marisa Miller är sjukt snygg så detta är min motivationsbild:




Såhär vill jag se ut i Juni när jag har kommit igång att träna 4 dagar i veckan och fixat till mitt hår :)


Och ni som inte fattar att detta handlar om inspiration och motivation att släpa sig till gymmet de dagar när det känns tråkigt, och på allvar tror att jag förväntar mig att se ut EXAKT så här i sommar, antingen är ni dumma eller så har ni ingen humor. Nej, jag förväntar mig inte att se ut precis som på bilden, men det är en sån vältränad kropp och sån hårfärg som jag vill ha. Så vi kan säga att det här är drömmen och alla kan väl få drömma lite eller hur?

//Lina

Inga kommentarer: