Leta i den här bloggen

fredag 14 januari 2011

Skitkväll!

Blir lite asförbannad. Ska inte en espressomaskin för 1200 :- (egentligen 2400) hålla i mer än två timmar? Tydligen inte eftersom min nu gått sönder. Eller så är det jag som har gjort nåt fel för det läcker ut vatten ur den och kaffet blir typ te-färgat. Jävligt kul!

Finns fler saker som gör mig irriterad också men de kan jag inte nämna här. Känner för en ordentlig utekväll ikväll men det är ju hopplöst att försöka gå ut en fredag här. Då får man ju gå till Harrys och det är inte ett bra alternativ. Dessutom går ju inte folk ut på vinterna tydligen "Det är ju såå kaaallt!" Ja, för jag tänkte ju att vi skulle sitta utomhus hela kvällen. Not!

Usch, är bara sur och grinig och borde gå och lägga mig men nu ska jag ta tåget till Gamleby och möta upp Daniel. För här händer inget ändå.

//Lina

Inga kommentarer: