Leta i den här bloggen

tisdag 25 januari 2011

Skinnflådd!

Alltså mina händer!!!! Jag har varit och klättrat med Danne, John, Peter och Märta ikväll. Superkul och superjobbigt. I alla fall för mina stackars händer. De är helt röda och gör ont. Men det kan det va värt, förhoppningsvis blir de lite härdade :)

Annars har jag inte gjort mycket idag, skulle åkt på föreläsning i Växjö men det blev inte av på grund av lite olika anledningar. Så det blev faktiskt en pluggdag hemma istället. Imorn ska jag ta tag i den nya uppgiften vi fick idag, den verkar inte överdrivet svår så det går nog bra tror jag.

Har nog inte så mycket annat att dela med mig av tror jag, det händer inte särskilt mycket och för ovanlighetens skull är jag nöjd med det. Då hinner jag tänka efter lite och det kan ju vara bra ibland.

Hoppas att nån vänlig individ på Linnéuniversitetet kan registrera mig på kursen snart så att Csn slutar käfta om mina pengar. Vill ha money money money, NU!

Just det, har ju glömt att säga att jag har lämnat tillbaka katten till mamma, hon trivdes inte så bra i lägenhet som jag trodde. Lite tråkigt men så blir det ibland.

Nu ska jag se ett avsnitt av scrubs och sen blir det sängen för mig. Ciao!


//Lina

Inga kommentarer: