Leta i den här bloggen

tisdag 4 januari 2011

Det är så mycket man vill...

Det är så mycket jag vill göra i mitt liv att jag inte riktigt vet hur jag ska hinna med allt. Skulle behöva typ tre liv eller nåt. Men jag kan ju alltid hoppas på att bli återfödd så jag kan hinna med lite mer. På Michaela Fornis blogg såg jag att hon skrivit en lista på det hon vill hinna med på en livstid, en sån lista skulle bli aldeles för lång så det ska jag inte plåga er med, men en lista på vad jag vill göra i år kan jag bjuda på:



•Gå klart min utblidning vilket innebär att fixa C-uppsatsen samt ekonomi och juridik-kurserna.

•Hitta ett sommarjobb/extrajobb som jag trivs med i Västervik, gärna inom handeln, turistsektorn eller media.

•Åka utomlands med min älskling

•Börja rida igen

•Börja träna och komma tillbaka till formen jag hade i slutet av gymnasiet.

•Inreda mitt hem lite snyggare

•Umgås mer med mina vänner

•Spara ihop pengar så att jag kan åka utomlands och jobba i slutet av året eller till nästa

•Börja ta körkort och helst klara i alla fall teorin

•Göra mer spontana saker

•Vara nöjd med mitt utseende...

•men inte så nöjd att jag slutar bry mig om det

•Bli bättre på att strunta i andra människors åsikter och göra det jag tycker är bäst

•bli en bättre morgonmänniska

•Tjäna mer pengar

•Lära känna fler människor

•Våga göra saker själv och inte vänta på att andra ska fatta beslut

•Unna mig saker jag vill ha men inte gå till överdrift


//Lina

Inga kommentarer: