Leta i den här bloggen

lördag 30 juni 2012

Min Lördag

Tog sovmorgon imorse och njöt av att få ligga kvar i sängen utan nån väckarklocka som drog upp mig. Gjorde mig i ordning och slappade lite hemma innan jag mötte mamma på stan. Vi kollade mest men jag fick med mig lite välbehövliga nya underkläder från Sandströms av alla ställen och sedan åt vi lunch på nyöppnade Pause. Så himla gott! Rekommenderar verkligen!

När jag kom hem la jag mig i solen och stekte i ett par timmar så nu ser jag ut som en liten gris, alldeles rosa. Men det är en grund i alla fall. Får underhålla på solarium om vädret inte håller i sig.

Nu står jag inför det svåra valet att gå ut och dricka vin eller stanna hemma och se film. Känner ju att förkylningen inte riktigt släppt taget så det lutar åt det senare. Fast uteserveringarna lockar ju också. Får se hur jag gör.

Hur som helst saknar jag min man något så fruktansvärt. Jag vet att vi bara varit ifrån varandra i en vecka och om jag fick träffa honom lite oftare skulle det inte vara nån stor grej men som det ser ut nu kanske vi kan ses en stund imorn på kvällen annars blir det inte förrän nästa fredag eller lördag. Fattar ni hur mycket det suger?


Inga kommentarer: