Leta i den här bloggen

onsdag 20 juni 2012

Superslut!

Alltså jag är så trött! Inte nog med att jag har jobbat 7.50 - 18.30, jag har varit en duktig människa och varit på gymmet och kört ett svettigt men roligt Sh'bam pass. För er som inte vet är det ett danspass med olika koreografier till olika låtar. Jag älskar alla latinoinspirerade låtar för då får jag användning av mina höfter och alla vet väl vid det här laget att jag gillar att skaka rumpa och vicka på höfterna lite titt som tätt (läs: 02.50 på Palladium).

Hur som helst var det kul även om jag större delen av passet störde mig på två saker. Jag vet att ni kommer tycka att jag är töntig nu men då får ni göra det.

Störade grej nr 1: Min hudton. Eller snarare brist på denna, jag ser ju för fan ut som snömannen. Får bli en omgång brun utan sol ikväll för såhär kan vi ju inte ha det.

Störande grej nr 2: Att jag är så jävla stel. Alltså vad är mitt problem? Är superstel i allt utom höfterna typ. Dessutom har jag ju ingen kordination att tala om så jag är definitivt inte en sån där supersnygg dansare som jag skulle vilja vara.

Jaja, nu har jag gnällt av mig lite, kul var det ändå och nu ska jag dusch för jag är superäcklig. Imorn är det ett riktigt mördarpass på jobbet 7-18.30 och efter det Body Combat. Jag kommer att dö. Men när jag kommer hem imorn ska jag unna mig att bara ligga i soffan och läsa min underbara bok. Längtar!


Inga kommentarer: