Leta i den här bloggen

söndag 3 juni 2012

Helg-update

Den här helgen har varit en lugn historia. Hängde med syster-yster på fredagkvällen och lagade lite mat, åt godis och kollade film tills hon gick ut med sina vänner. Eftersom jag är gammal och tråkig stannade jag hemma och åt ännu mer godis.

Jobbade lördag. Hade en bra dag trots att vädret låg som en tjock, kall och grå filt över allting. Blir ju rätt påverkad av vädret men det gick bra ändå. Efter jobbet åkte jag hem en snabbis och sen tog jag tåget hem till min darling. Vi lagade tacos och hade filmmys. Martin och Peter kom över en stund också. Trevligt men jag var tröttare än tröttast så det blev en tidig kväll för mig.

Idag har vi hängt med Peter och Therese. Först var vi och fikade sen åkte vi runt typ halva norra småland och letade efter en loppis som inte fanns. Men vi hade trevligt på vägen så det gjorde inte så mycket. Vi tvingade Peter att köra massa omvägar så att vi kunde kolla på hästar så nu har jag ännu mer lust att ta upp ridningen igen. Saknar det så sjukt mycket.

När vi kom hem blev det grillning och sedan såg vi Changeling som var superbra men superhemsk emellanåt. Hade verkligen en toppendag, bara vädret som kunde ha varit bättre.

Nu är jag hemma och det suger. Ärligt, jag kan inte ljuga och säga nåt annat. Det enda som var kul var att se Lily igen annars var det bara jobbigt. Hade missat tvättiden, lägenheten ser ut som skit och jag är helt själv. Jag vill inte bo själv längre. Jag vill verkligen inte det.

Men det är inte så mycket att göra åt saken så nu ska jag ta en välbehövlig, varm dusch och sen ska jag sova.

Godnatt!

2 kommentarer:

Johanna sa...

segt som satan o va ensam ju!!=(
Men bra om man tröttnar på varann;) hehe

Kaos-Lina sa...

Haha, ja ibland kan det ju va rätt skönt att få va själv men ibland blir det så himla tråkigt. Vill ju ha lite mys på kvällarna ;)