Leta i den här bloggen

tisdag 12 juni 2012

Skitdag

Den här dagen hoppas jag går jävligt fort för det är INTE min dag. Har sovit hur dåligt som helst, vaknade med ont i halsen och nu börjar jag få huvudvärk också så ingen träning idag. Lilys ben är lite bättre men inte bra så imorn åker vi till veterinären som jag gillar sååå mycket (ironi). Tänker fan kräva att få den kvinnliga vet. annars kan det va. Dessutom får man väl gå dit eftersom man inte känner en jävel med bil som är ledig och kan skjutsa.

Och det skulle ju inte behövas om jag hade haft en normal ekonomi och kunnat ta körkort men lever man på mindre än studiemedel så kan man ju glömma allt sånt. Dessutom är plattången kvar i linköping så jag får va ful i håret och så känner jag mig fet.

Ja, ni får tycka att det är I-landsproblem om ni vill, jag skiter i vilket. Har typ 100 andra grejer jag skulle kunna ta upp här också men de är privata och inget jag vill dela med mig av. Men det går inte bra på någon front i livet just nu och ibland undrar jag vad fan det är man anstränger sig för. Inget blir ju som man vill ändå.

Fy fan vad less jag är på allt.


Inga kommentarer: