Leta i den här bloggen

måndag 4 juni 2012

Ledig dag

Idag har jag varit ledig. Skönt men lite tråkigt för lediga dagar = mindre cash men men, bäst att passa på att njuta av ledigheten när den infinner sig.

Har inte gjort så mycket idag, fixat lite hemma med städ och disk och så lagade jag en grymt god lunch. Korv i ugn med blomkålsmos. Jag vet, det låter inte supergott men jag kan lova att det var det. Moset gjorde jag som vanligt potatismos fast med blomkål istället och massa riven ost i. Suuuuuupergott! Hade lätt kunnat äta hela kastrullen om jag inte hade varit så snål. Måste ju ha till matlådan imorn vet ni. Haha.

Ska väl fortsätta att städa badrummet nu och sen ta en "kafferast" och kolla på Ungar mödrar. Sen blir det kvällspromenad eller en stund på crosstrainern. Skulle gått på bodybalance men kände inte för att gå ända bort till tjust rehab och min cykel har fått punka. Men på onsdag hoppas jag att det blir sh'bam och på torsdag blir det definitivt Bodybalance.


Inga kommentarer: