Leta i den här bloggen

måndag 2 juli 2012

Vilken helg!

Bestämde mig efter mycket om och men att gå ut i lördags. Var hemma hos mamma och Kent och käkade en god middag och satt på balkongen och kollade på folk när jag fick ett sms från en kollega som skulle ut. Så jag tänkte som man alltid gör "Ett glas rosé kan jag ju ta och sen går jag hem tidigt".

Behöver jag säga att det inte blev så? Vi hade så himla trevligt och senare mötte vi Eve, Pierre och Daniel G med flera så vi var ett rätt stort gäng som satt på uteserveringen på Harrys. Vi hade så sjukt kul bortsett från en riktig psyko-kärring som skulle börja bråka och kallade mig och Eve för små-fittor bland annat. Fick tillslut be vakten att säga till henne för hon blev så obehaglig haha. Sjukt märklig människa.

Söndagen var en seg dag som mest gick åt till att ligga i soffan och tycka synd om mig själv. Cajsa kom förbi en stund och muntrade upp mig och efter en powernap kändes det bättre. Så jag bestämde mig för att åka hem till min saknade älskling. Vi hade ju inte setts på en vecka så gissa om jag pussade sönder honom haha.

Det var så otroligt härligt att ses igen. Anna W och Anna C hälsade på på kvällen också, alltid lika kul att träffa dem. Så vi åkte och handlade paj och sen fikade vi i trädgården. Senare blev det en riktig myskväll i soffan och jag var så sjukt nöjd med allt.

En riktig toppenhelg med andra ord!

Inga kommentarer: