Leta i den här bloggen

måndag 18 juni 2012

Yes!

Nu måste jag få skryta lite eftersom jag för ovanlighetens skull är lite stolt över mig själv. Minns ni att jag hade ett litet viktmässigt bakslag förra veckan? Gick upp 1,5 kg på tre dagar och var allmänt missnöjd. Men denna måndag kan jag glatt meddela att vågen visade 1,6 kg ner sen förra veckan. Thank you LCHF!

Jag har inte tränat mer än två pass på hela veckan eftersom jag har haft ont i halsen men det har blivit en hel del promenader och så har jag verkligen ätit bra. Visst, en och annan kaka har slunkit ner men inget godis och ingen alkohol (kalorifällan nr 1) så jag är väldigt nöjd.

Bara 400 gr kvar till midsommar-målet och 900 gr till mitt stora mål 54 kg. När jag har nått dit får vi se om jag nöjer mig eller sätter upp ett nytt mål. 54 känns rätt lagom just nu i alla fall.

Idag står en powerwalk på schemat och imorn ska jag och Linnea ta en promenad efter mitt jobb. Sen är jag bokad som reserv på Sh'bam passet på onsdag och på Body Combat på torsdag. Hoppas, hoppas att jag får vara frisk så att jag kan följa planeringen.

Nej, nu ska jag slänga i en tvätt innan jag ger mig ut och går.

Inga kommentarer: