Leta i den här bloggen

onsdag 13 juni 2012

Rensa.nu

Idag har jag faktiskt varit en duktig människa. Jag har inte bara diskat och städat badrummet, jag har rensat bland allt mitt smink, tvättat alla sminkborstar, rensat ut ett gäng kläder och gjort iordning garderoben. Fy fan vad mycket skit man har! Jag lider verkligen när det är stökigt hemma så det var på tiden att jag röjde upp lite. Ska låna älsklingens kamera i helgen och lägga upp massa rens på Tradera och Loppissidan på facebook.

Sen var jag ju hos veterinären med Lily idag som fick diagnosen brutet lårben. Trodde inte att det gick att göra nåt åt sånt men eftersom frakturen var på ett "bra" ställe så kommer det att läka ihop av sig självt inom ca 8 veckor. Så vi fick smärtstillande och blev hemskickade. Så himla skönt att det inte var något värre. Tråkiga pengar bara (gick på 1400) men eftersom hon är försäkrad får jag ju tillbaka det mesta. Dessutom lägger jag meeeer än gärna pengar på henne, bara hon blir bra. Det är ju min lilla bebis.

Någon träning har det inte blivit. Har fortfarande ont i halsen och känner mig trött och seg. Men helt ärligt så orkar jag inte bry mig. Verkar ju inte bli nåt beach-väder ändå så jag kan va knubbig ett tag. Men jag hatar verkligen att väga över 55. Det är inte min grej.

Hur som helst, nu ska jag fixa lite mat och sen ska jag rensa lite mer. Är en sån person som inte vill samla på mig saker. Det blir ju så jobbigt att flytta då haha.

Inga kommentarer: