Leta i den här bloggen

fredag 29 juni 2012

Härlig Fredag

Hej mina fina läsare! Idag blev det jobb i alla fall, men det var bara bra eftersom extrajobb = extrapengar = glad Lina. Slutade rätt tidigt men stannade kvar en stund och åt en sen lunch och fikade med en kollega, jättetrevligt. Sen gick vi en sväng på stan och jag fyndade lite på Vero Moda. Hittade så himla mycket fint men fick begränsa mig lite så det blev två basic linnen, ett i vitt och ett i mint (såklart) och en supersöt vit blus med lite spets i ryggen.

Sen gjorde jag ett annat Super-fynd idag på Facebook-loppisen. 10 champagneglas i kristall från den serie jag samlar på för bara 50:-. Jag är så sjukt nöjd kan jag meddela. De kostar liksom över 250:-/ st annars.

Nu är jag hemma men ska snart vända och åka iväg och hämta post hos pappa som är i Spanien. På hemvägen tänkte jag svänga förbi Hemmakväll och hyra en film och köpa mig lite godis och ha filmkväll alldeles själv eftersom mannen är på Peace & Love i Borlänge och jag är för trött för att gå ut. Ska bli skönt att bestämma film helt själv utan att ta hänsyn till nån. Kan meddela att det INTE blir nån action i alla fall haha. Men jag saknar min lilla darling.

Nej, nu ska jag sätta fart så jag kommer iväg nån gång!

Inga kommentarer: