Leta i den här bloggen

måndag 4 juni 2012

My cup of tea


Sitter i soffan med en kopp söderte som blivit min nya favorit. Sen är ju förpackningen så himla söt så man kan ju ha den framme nästan som en inredningsdetalj. 

På tal om inredning skulle det behöva förnyas en hel del här hemma. Har tänkt måla om både tv-bänk och soffbord vita så att det ser lite mer enhetligt ut. Nu är den ena svart och den andra i ek och eftersom nästan allt annat går i vitt eller beige stör jag mig lite.

Jag är ju ett fan av enkel inredning med glamorösa detaljer om ni förstår vad jag menar. Ljusa fräscha färger på väggar och större möbler och så lite detaljer som sticker ut. Men inte massa olika färger/nyanser som stör.

Men just nu vill jag inte lägga massa pengar på ny inredning eftersom jag håller på att spara till en rätt stor grej i höst/vinter. Så en uppfräschning av det gamla känns som ett bra alternativ. 

Inga kommentarer: