Leta i den här bloggen

torsdag 28 juni 2012

Min Torsdag

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Vet att det är lite sällsynt att jag säger sådana saker men det her verkligen varit en toppendag. Började med jobb 7-10, lyxpass I know, sen åkte jag hem och fixade iordning mig lite och sen tillbaka till stan där jag mötte upp mamma för lunch och lite shopping. 

Jag hittade en vit kavaj och ett par vita shorts på H&M 's rea vilket var precis det jag letat efter. Så nöjd. Slog till på strumpor en foundation och ett trepack nagellack som också var på rea. Avslutade med att hämta ett paket från Lush som innehöll en ansiktsmask som jag beställt samt en väldigt generös mängd testers. Fick med en liten burk fuktkräm, silvershampoo-prov, ansiktsrengöring i fast form vilket ska bli väldigt spännande att testa samt två brustabletter som man kan ha antingen i badet eller i ett ångbad för ansiktet.

Det ska bli så kul att testa dessa produkter som är gjorda av naturliga ingredienser, helt veganska (heter det så?) och inte testade på djur. Dessutom ska masken vara lite av ett mirakel och det behöver vi väl alla då och då. Nu blir jag så sugen på att testa allt så jag måste nog hoppa in i duschen med en gång haha.

Imorgon är jag ledig! Hej sovmorgon! Hej Fredag och hej glad Lina!


Inga kommentarer: