Leta i den här bloggen

måndag 18 juni 2012

Fullt upp!

Ja idag har det verkligen varit fullt upp. Började dagen med frukost, promenad, handla, måla andra lagret på tv-bänken som jag och älsklingen började med igår, laga och äta lunch, tvätta, fika med Ia och Sofie och slutligen gav jag mig iväg till jobbet vid 15.00.

Körde och plockade varor fram till kl 20 och när jag kom hem var det bara att hänga tvätt, lägga i en maskin till, måla sista gången, laga middag, duscha och nu sitter jag äntligen här. Ska bara torka och platta håret + hämta tvätten från tvättstugan sen är det min älskade säng som gäller och några kapitel ur "Kampen om järntronen". Ni som följt TV-serien Game of thrones, ni måste läsa böckerna. Så grymt bra!

Imorgon jobbar jag 7.50 - 18.30 och efter det ska jag och Linnéa ut på promenad. Ska bli så kul att ses igen.

Godnatt!

Inga kommentarer: