Leta i den här bloggen

fredag 28 oktober 2011

Uuuuuusch!

Kom hem från jobbet för ett par timmar sen och har bara legat i soffan som en grönsak sen dess. Mår inte bra alls, har ont i huvudet, mår illa och är yr på nåt konstigt sätt. Usch säger jag bara.

Annars har dagen varit bra, har känt mig lite dålig men inte såhär så allt flöt på bra på jobbet. Mycket att göra en dag som denna, men det gillar ju jag i vanliga fall så det gick bra.

Nu ska jag bara hitta nåt ätbart i detta hem även om jag inte alls är sugen, men det kan ju va bra att få i sig nåt ändå.

Har verkligen inget roligt alls att dela med mig av, ska typ bara gå och lägga mig tidigt och hoppas att jag mår bättre imorn. Kul fredagkväll, verkligen. Imorn är jag sugen på att gå ut, bara för att vi pratade om det på jobbet idag haha. Eller kanske styra upp en middag/bio/annan aktivitet med nåt roligt folk. Någon som är sugen? Jag vill ju göra nåt kul i helgen även om jag jobbar lördagen. Känns så bortkastat att vara ledig om jag bara är hemma och inte gör nåt.

Näe, nu känner jag att detta blev ett tråkigt inlägg men jag är rätt tråkig ikväll så ni får leva med det. Hoppas att jag mår bättre imorn.

Inga kommentarer: