Leta i den här bloggen

onsdag 5 oktober 2011

Frustrerad!

Men vad är det här?! Jag kan allvarligt talat inte vara ledig längre, det går inte. Allt jag gör är att slöa omkring och inte göra nåt vettigt alls vilket leder till att jag känner mig allmänt tråkig och meningslös. Usch! Jag har saker jag borde göra men inget som direkt lockar. Ångrar att jag inte sökte några distanskurser till den här terminen, då hade jag i alla fall blivit lite smartare. Skulle ju kunna träna för att bli lite snyggare men har haft sån jävla träningsvärk i mina ben så jag vågar inte riktigt, har dragit på mig muskelinflammation i låren en gång och aldrig mer om jag kan undvika det. Fy fan.

Har i och för sig gjort en sak idag nämligen fixat mina tragiska naglar med hjälp av nagelstickers, man klistrar alltså på en vit tip på nageln och lackar över med överlack. Supersnyggt nu efter lite pill men vi får se hur det håller. Ska gå och göra förlängning snart tror jag, saknar mina fina naglar.


Näe, om jag skulle rycka upp mig och ta en dusch och fixa till mig lite. Allt känns ju bättre när man är snygg och fräsch!

Inga kommentarer: