Leta i den här bloggen

fredag 7 oktober 2011

Ingen lust.

Idag har jag ingen lust. Till nånting. Eller jo, jag känner för att sova. Djupt och länge utan några jävla mardrömmar tack. Är så trött! Redan när jag vaknade imorse var jag trött, inte så som man brukar vara på morgonen utan riktigt jävla skittrött. Hade det varit för ett år sen hade jag stängt av mobilen och somnat om men det gick inte idag eftersom jag skulle jobba 8.50. Och jag vet att 8.50 är en jävla lyxtid att börja jobba på och det finns de som har det mycket värre men det hjälper liksom inte mig när jag har sovit 6 timmar och vaknat med panik 24 000 gånger. Hur som helst åkte jag till jobbet och jobbade. Helt ok dag även om jag har känt mig lite förkyld och hängig och inte alls på topp.

Är över huvudtaget inte på topp idag, har väl pms eller nåt, men jag bara undrar en sak. När ska jag få något av livet gratis? Är så trött på att försöka när inget blir bra ändå. Inte tillräckligt bra i alla fall. Eller är det bara jag som är puckad när jag tycker att jag förtjänar lite lycka?

Nu ska jag lägga mig i soffan med en påse godis. Kommer aldrig att bli smal ändå.

Återkommer när jag inte är en bitterfitta längre. Typ till nyår.

Inga kommentarer: