Leta i den här bloggen

torsdag 13 oktober 2011

Confessions of a shopaholic.

Haha, när såå illa är det faktiskt inte. Men jag har nog ett litet problem :P

Gick på stan en stund med min mor idag efter vår traditionella torsdagslunch och jag kan ju liksom inte gå ett varv på stan utan att få med mig något. Till mitt försvar så var det faktiskt nödvändigheter. Hittade en jättesöt mössa på Lindex och eftersom jag hatar mössor i största allmänhet så är det ganska stort om jag hittar en som jag känner att jag faktiskt vill ha på mig. Dessutom hittade jag ett par fjäderörhängen för ynka 50 kr och en svart ögonskugga som faktiskt bidrar till bröstcancerforskningen så där gjorde jag ju faktiskt en god gärning. Fick en BH av min mamma också eftersom hon var skyldig mig pengar, behövde verkligen en svart som sitter bra.

Sen blev det den obligatoriska turen till HM och jag kom faktiskt billigt undan där också med hårnålar (vart tar de vägen?) och ett läppglans för bara 9.90:-, fanns massa fina färger men jag nöjde mig med ett.

Sen var jag på Din Sko och testade lite olika skor. Behöver ett par höstskor som funkar till det mesta och har en lagom klack. Tyvärr hittade jag inga som var perfekta så jag väntar ett tag till. Hittade i och för sig ett par högklackade i mocka som jag verkligen skulle kunna tänka mig men behöver ju inte ett par sånna till haha.

Nu blir det 90210 och lite kaffe så jag orkar med min garderobsstädning.

Inga kommentarer: