Leta i den här bloggen

måndag 3 oktober 2011

Good evening!

För alla som vill höra om min dag, här kommer den:

Började med att vakna hos min finaste älskling och tog tåget in till stan. Läste Harry Potter och halvsov i soffan fram till 9.30 när min lilla bror dök upp med frukost på sin håltimma. Väldigt gulligt av honom. Sen bara slöade jag hemma tills det ringde från jobbet och jag blev tillfrågad att komma in och jobba kväll. Det gör jag ju så gärna, alltid bra med lite extratimmar. Så 16-20.30 blev det jobb. Va och bytte ett par byxor på HM och hjälpte min bror att hitta lite kläder innan.

Sen har det väl inte hänt så mycket. Kom hem, hängde upp en tvätt, åt lite och nu sitter jag här med en kopp te och en katt som för ovanlighetens skull vill ligga i knät och gosa. Man får ta vara på de stunderna :)

Imorn ska jag egentligen vara ledig men vi får se om jag får hoppa in då med. Annars ska jag bara cykla ut till Horn en sväng och kolla upp en sak. Tror att det är nästan en mil dit så det blir lite lagom motion. Sen ska jag göra storkok också, har bara inte bestämt av vad men det är ju smidigt att ha färdiga matlådor i frysen att ta med till jobbet.

Det var det! Låter bloggen vara öppen ett par dagar till ifall det är nån som ville ha lösen som inte är inne här varje dag.

Godnatt!

Inga kommentarer: