Leta i den här bloggen

tisdag 18 oktober 2011

Planering

Sitter och försöker planera lite för framtiden och det går ungefär lika bra som det brukar. Lite för många frågetecken som måste rätas ut för att det ska hända nåt. Men jag har i alla fall garderat mig lite och kollat upp lite olika alternativ.

Sen satt jag en stund på Ikeas hemsida och kollade på lite möbler som gärna skulle få flytta in här om jag fick bestämma. Men nu får ekonomin bestämma och med dubbla hyror att tänka på säger den ; NEJ! Såå fucking tråkigt. Skulle verkligen behöva en bokhylla, en matta och en byrå eftersom min klädkammare bara har stänger och hyllor som jag inte ens når upp till. Och jag är ju inte så sugen på att hänga upp ALLT på galgar. Och jag vet att det finns billiga begagnade möbler men de ska ju vara någotsånär snygga och passa in också.

Usch, är redan trött på den här lägenheten som aldrig blir som jag vill.

Inga kommentarer: