Leta i den här bloggen

söndag 23 oktober 2011

Happy Weekend!






Precis såhär glad har jag varit nästan hela helgen. Fan vad jag behövde en sån här helg! Jag började fredagkvällen med falafel och vin tillsammans med älskling, Anna W, Nathalie och Nanne. Sjukt mysig kväll med lite störda inslag, t.ex när Anna tappade den enda toarullen i toan 2 minuter efter att vi hade pratat om att det inte fanns så mycket papper så att vi skulle få ransonera hahaha. Tur att man bor nära Willys. Senare gick vi ner till Sahara en sväng, det var kul men jag och älsklingen gick hem rätt tidigt för vi hade ju jobbat och var trötta (pensionärsvarning).

Lördagen var en seg historia och jag var inte riktigt mig själv förrän kl 6 på kvällen. Trots det hann vi med lunch hos pappa (köttfärslimpa, min favvo) och handling på Maxi. På kvällen hade vi myskväll bara jag och min darling med skaldjurstoast, hummer och lite vitt vin. Så mysigt och gott. Lyckades ju till och med hitta en film som båda ville se vilket inte händer ofta haha.

Idag har vi varit och tränat, jag körde 20 min crosstrainer, 25 min cykel, styrka och avslutningsvis 30 min power walk. Så skönt att ha fått ett pass i alla fall. Sen har vi varit hos mamma och fikat med henne och min bror. Fick ju passa på att klappa alla kissarna också, kan sakna dem lite ibland även om jag har en egen.

Nu har jag precis blivit klar med en tvätt och en plåt lchf-knäcke, är lite ambitiös ibland. Ska se The Reader nu och sen sova. Imorn är det jobb 8.30-18.15.

Puss

Inga kommentarer: