Leta i den här bloggen

tisdag 25 oktober 2011

Nails!






Idag är jag ledig, skönt för jag har lite jag behöver fixa med idag. Började med mina naglar som jag gjorde hos Jenny nere på Vikt och hälsa i Citygallerian. Sååå himla bra blev dem! Jag är verkligen supernöjd och det var en trevligare upplevelse än de andra förlängningarna  jag gjort. Dessutom har hon ju elevpriser så det blev inte dyrt heller. Passade på att köpa en ny nagelolja också eftersom min gamla börjat bli lite skabbig. Skönt med fina händer igen, tycker att det är så himla viktigt.

Nu blir det lunch, fisk i ugn med grönsaker, mums. Sen ska jag röja upp lite här hemma och åka och träna. Nu gäller det att ligga i om jag ska komma i form nån jävla gång. Insåg härom dagen att jag har hållt på och nojat över min vikt i nästan 4 år nu och då är det inte ens några mängder av kilon som ska bort. Som mest har jag vägt ca 65 och det gick ju rätt snabbt att komma ner till under 60 men sen har jag pendlat lite upp och ner men aldrig stannat på den vikt jag trivs med. Jättedumt egentligen eftersom det är en så stor grej för mig. Så nu ska, ska, ska de sista 3 kilona bort och sen ska jag stanna där. Så svårt ska det ju inte behöva va!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du tror inte att andra som väger mycket mer än du får komplex när du skriver så mycke om din vikt? Tycker du att alla som väger över 60 kg är tjocka eller?

Thea sa...

Åh snyggt! Va kostade om man får fråga? Är också sugen på snygga naglar

Kaos-Lina sa...

Tack Thea, det kostade 150 och jag gjorde dem hos Jenny Vourisalo i Citygallerian. Hon håller på att utbilda sig så det är därför priset är så lågt. Jag kontaktade henne på Facebook och bokade min tid :)