Leta i den här bloggen

måndag 31 oktober 2011

En bit på väg.

Så! Nu har jag hunnit med nästan allt som jag hade planerat för dagen. Jag var och fixade till mina naglar igen eftersom de inte höll så bra för mitt jobb. Supersnyggt med tunna naglar men inte så praktiskt när man ska hålla på och bära kartonger etc. Så nu har jag tjockisnaglar haha.

Sen har jag ägnat dagen åt mitt hem. Diskade all äcklig disk, flyttade om lite grejer och fixade så nu ser det helt ok ut. Är inte helt nöjd men men. Sen fick jag upp spegeln i hallen också efter mycket om och men, tror i och för sig att jag vill ha ner den någon decimeter men det får min händiga karl fixa i helgen i så fall. Hann med att baka en plåt frö-knäcke också. Så himla gott och nyttigt är det också.

Ska äta lite nu och kolla på 90210 med lilla Lily som har varit ute nästan hela dagen, så duktig liten katt.

Inga kommentarer: